Omschrijving

Investeren in mensen is investeren in de kwaliteit van uw dienstverlening

Bent u actief binnen recreatie, watersport, horeca of zwembad uw business? Dan vormen uw medewerkers uw belangrijkste kapitaal! Investeren in uw eigen mensen is het beste wat u kunt doen. Maar dan wel met de juiste trainingen en opleidingen die uw medewerkers scherp, gemotiveerd en betrokken houden. De aandacht die u schenkt aan hun persoonlijke en professionele ontwikkeling, ziet u terug op de werkvloer in de aandacht die uw mensen aan uw gasten/klanten geven.

Aandacht is ook het eerste wat u van uw opleidingspartner mag verwachten. Aandacht voor de specifieke opleidingsbehoeften en omstandigheden in uw bedrijf. Bij Endurance krijgt u die aandacht. Ook ónze kracht zit ‘m namelijk in de mensen. Wij ontwikkelen en verzorgen trainingen op maat. Trainingen die uw medewerkers en uw organisatie op het lijf geschreven zijn. We hebben kennis van zaken en geloven in wat we doen. In-company of open inschrijving, klassikaal of digitaal, Endurance heeft wat u zoekt. Als u onze senior trainers aan het werk ziet, weet u waar we voor staan: met hun gedrevenheid weten ze mensen te raken. Die ervaring maakt indruk en blijft mensen lang bij. Het blijvende leereffect: dat is de kracht van Endurance.

Activiteiten
Endurance biedt een groot aantal trainingen en opleidingen aan. Hieronder een deel van ons aanbod:

Communicatie

  • De gast centraal
  • Receptietraining met verkooptechnieken
  • De gast centraal COVID-19
  • Succesvol organiseren van evenementen
  • Klachtenbehandeling & conflicthantering
  • De gast centraal gevorderden
  • Social media
  • Klantgericht werken
  • Commerciële vaardigheden
  • Telefoontraining
  • Gesprekstechnieken
  • Effectief communiceren
  • Duits (spreek- en luistervaardigheid, basis en gevorderden)
  • Frans (spreek- en luistervaardigheid, basis en gevorderden)
  • Engels (spreek- en luistervaardigheid, basis en gevorderden)
  • Duits schrijfvaardigheid
  • Samenwerken en samen werken / Grijs denken en doen
  • Verkooptraining basis
  • Servicevaardigheden voor vakantiekrachten
  • Verkooptraining (basis en verdieping)
  • Omgaan met de pers
  • Effectief communiceren met bijzondere kinderen

 

Leidinggeven

  • Timemanagement
  • Coachend leidinggeven
  • Functioneringsgesprekken
  • Coachend leidinggeven verdieping
  • Sturen op cijfers (basis en gevorderden)
  • Topcoaching
  • Yieldmanagement basis en geveorderden)
  • Managen van ziekteverzuim
  • Werven en selecteren nieuwe medewerkers
  • De manager als trainer
  • Teamdevelopment (teambuilding)
  • Train de trainer
  •  

Veiligheid

  • Ergonomisch werken
  • HACCP (basis en gevorderden)
  • Fysieke weerbaarheid
  • Omgaan met agressie
  • Preventie overval
  • Vertrouwenspersoon
  • Sociale hygiëne
  • Omgaan met lastige klanten of gasten
  •  

Overige

  • Lesgeven Zwem ABC
  • Workshops bijscholing zwemactiviteiten
  • Praktijkbegeleider recreatie

 

Heeft u vragen over een training? Of staat uw training er niet bij?
Neem dan contact op met 033 – 450 83 33 of via info@endurance.nl

 

+ Volledige omschrijving- Minder omschrijving

Foto's